Print Friendly
AAA
Organizacja konferencji
Organizacja konferencji
Udostępnij:
Mail
F
G
I
L
Fundacja Absolwentów UMCS oferuje kompleksowe usługi w zakresie organizacji konferencji, sympozjów i warsztatów naukowych. Oferta skierowana jest do jednostek uczelnianych (katedr, zakładów, instytutów), organizacji studenckich oraz pozarządowych, zajmujących się przygotowywaniem ww. wydarzeń i projektów.
 .

Oferujemy szeroki pakiet usług o charakterze prawno-organizacyjnym, finansowo-księgowym oraz marketingowym. Nasza oferta ma charakter elastyczny, a zakres wsparcia Fundacji Absolwentów UMCS może być dostosowany do indywidualnych potrzeb Organizatora. Ze swojej strony zapewniamy profesjonalne podejście do współpracy i wysoki standard świadczonych usług.
.

Pobierz ofertę w wersji PDF.

Zapewniamy obsługę finansowo-księgową i prawno-organizacyjną:

  • użyczamy rachunku bankowego służącego do realizacji operacji finansowych związanych z organizowaną konferencją,
  • przygotowaniu budżetu dla potrzeb konferencji oraz kalkulacji kosztów,
  • przyjmujemy wpłaty od uczestników,
  • przygotowujemy dokumentację finansowo-rozliczeniową (faktury, rachunki itp.),
  • realizujemy płatności za koszty wynikające z budżetu konferencji,
  • rozliczamy umowy,
  • prowadzimy korespondencję związaną z obsługą finansową i organizacyjną konferencji,
  • wysyłamy zaproszenia oraz korespondencję konferencyjną.
Organizujemy:
  • noclegi (w ramach współpracy z renomowanymi hotelami i ośrodkami wypoczynkowymi w Lublinie i okolicach posiadamy wynegocjowane atrakcyjne stawki na noclegi),
  • catering – (pełne wyżywienie, serwis kawowy w trakcie konferencji a także uroczyste kolacje),
  • obsługę techniczną podczas konferencji (nagłośnienie oraz sprzęt audiowizualny),
  • transport (współpracujemy z firmami transportowymi, liniami lotniczymi oraz korporacjami taksówkowymi),
  • atrakcje turystyczne – np. wycieczki z przewodnikami,
  • program kulturalny – np. koncerty, występy artystyczne,
  • imprezy integracyjne.
Pomagamy w:
  • uzyskaniu patronatów honorowych i medialnych,
  • opracowaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych,
  • aplikowaniu o wsparcie finansowe ze strony sponsorów oraz o dotacje ze środków publicznych (przygotowanie wniosków, ofert sponsorskich),
  • opracowaniu planu promocji wydarzenia i rozesłaniu informacji o konferencji.
  • posiadamy bogate doświadczenie w organizowaniu konferencji,
  • znamy rynek i potrzeby szkolnictwa wyższego,
  • posiadamy doświadczenie w pracy w sektorze publicznym,
  • mamy doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych,
  • posiadamy kontakty w lubelskim środowisku biznesowym, jak też wśród organizacji pozarządowych,
  • dysponujemy wykwalifikowaną kadra pracowników,
  • współpracujemy z doświadczonymi partnerami z dziedziny logistyki,
  • gwarantujemy kompleksowość świadczonych usług.

Na pokrycie kosztów obsługi Fundacja Absolwentów UMCS pobiera prowizję (ustalaną indywidualnie z Zamawiającym), której wysokość zależy od zakresu usług lub od wpływów z tytułu organizowanej konferencji.

Oferta ma charakter elastyczny i może być dostosowana do indywidualnych potrzeb. Jesteśmy otwarci na wszelkie Państwa sugestie i potrzeby.

Masz pytania? Skontaktuj się z Biurem Fundacji Absolwentów UMCS!

Fundacja Absolwentów UMCS
ul. Dobrzańskiego 1/1.2
20-262 Lublin
e-mail: biuro@faumcs.pl
tel. (81) 822-85-54

Godziny pracy biura: 8.00 - 16.00

Używamy pliki cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies
Akceptuj
x