Print Friendly
AAA
Organizacja zjazdów absolwenckich
Organizacja zjazdów absolwenckich
Udostępnij:
Mail
F
G
I
L
Drodzy Absolwenci i Absolwentki,
Czy zastanawialiście się, co słychać u Waszych znajomych z lat studiów? Chcielibyście zorganizować wydziałowe spotkanie po latach? Zbierzcie znajomych i weźcie udział w wyjątkowym zjeździe swojego rocznika!
Zgłoście się do nas!

Przygotowaliśmy dla Was ofertę kompleksowej organizacji wydarzeń i spotkań integracyjnych dla Absolwentów UMCS. Zjazd Absolwentów jest przecież doskonałą okazją do wspólnych wspomnień, refleksji i integracji oraz debaty na temat perspektyw rozwoju Uniwersytetu.

Charakter i forma zjazdu zależy od Was, a my chętnie wesprzemy absolwenckie inicjatywy i pomożemy zorganizować niezapomniane spotkanie!

Fundacja Absolwentów UMCS przygotowała ofertę organizacji Zjazdów Absolwentów w dwóch formułach. Kilkuletnie doświadczenie w organizacji tego typu wydarzeń pozwala nam na przygotowanie Waszego spotkania zarówno na Uczelni (część oficjalna), jak również poza murami Alma Mater (część integracyjno-rozrywkowa).

 

1. Część oficjalna (odbywająca się na wydziale)
Organizujemy:
  • spotkanie z władzami uczelni
  • umieszczamy informację na stronie FA UMCS oraz UMCS
  • rezerwujemy sale ogólnouczelniane i wydziałowe
  • przygotowujemy i wysyłamy zaproszenia
  • kupujemy kwiaty dla władz uczelni i wydziału
  • udostępniamy subkonto na wypłaty uczestników i nadzorujemy rozliczenia finansowe zjazdu
  • tworzymy oraz na bieżąco aktualizujemy podstronę z informacjami o zjeździe (terminie, programie, organizatorze etc.)
  • obsługę fotografa i kamerzysty
  • serwis kawowy i mały poczęstunek na uczelni lub wydziale
Pomagamy:
  • w dotarciu do Absolwentów danego rocznika
  • w promocji wydarzenia (kontakt z mediami, aktualizacja wydarzenia na portalach społecznościowych)
  • w przygotowaniu programu imprezy i kosztorysu zjazdu w zależności od oczekiwań osób zlecających

 

2. Część integracyjno - rozrywkowa
Zajmujemy się:
  • rezerwacją i wynajmem lokalu gastronomicznego
  • zamówieniem cateringu
  • zapewnieniem obsługi muzycznej
  • rezerwacją noclegów
  • organizacją koncertów
  • organizacją pikników, ognisk lub spotkań plenerowych
Ponadto możemy zorganizować:
  • loterie i konkursy dla uczestników zjazdów
  • aukcje
  • karaoke
Nasza propozycja ma charakter poglądowy. Ostateczna koncepcja zjazdu zawsze dopasowana jest do indywidualnych potrzeb absolwentów.

 

Przykładowy program zjazdu:

I – część oficjalna

  • Oficjalne otwarcie Zjazdów Absolwentów
  • Twój wydział „wczoraj i dziś” – wykład inauguracyjny, przemowy rektorów i dziekanów, prezentacja multimedialna o tym jak zmieniał się wydział i cała uczelnia
  • Wydziałowe wspomnienia Absolwentów
  • Poznajesz swój wydział? – zwiedzanie zakładów, sal dydaktycznych, laboratoriów
  • Zakończenie części oficjalnej – wspólne zdjęcie

 Atrakcje towarzyszące:

  • księga wpisów pamiątkowych
  • stoisko informacyjno-publikacyjne, gdzie można zakupić pamiątki wydziałowe czy publikacje wydawnictwa UMCS
  • stoiska kół naukowych
  • pamiątkowe plakietki Absolwenta z logo wydziału
    .

II – część integracyjno - rozrywkowa
(opcjonalnie)

  • spotkanie integracyjne w restauracji/pubie
  • impreza klubowa
  • bal absolwentów/bankiet

 

Ponadto:

  • koncerty
  • aukcje
  • pikniki
  • ognisko
  • spotkania plenerowe
  • zabawy konkursowe i loterie
  • karaoke
Jako Fundacja działamy na rzecz społeczności akademickiej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie już od 2008 r., a naszą misją jest szeroko rozumiana integracja środowiska Absolwentów UMCS.

Posiadamy doświadczenie w organizacji wydarzeń skierowanych do absolwentów. Dotychczas zorganizowaliśmy Bale Absolwentów UMCS (w 2010 i 2011 roku) oraz aktywnie uczestniczyliśmy w organizacji  Zjazdu Absolwentów UMCS z okazji 70-lecia Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.  Swoje doświadczenie zbieraliśmy także w trakcie organizacji ogólnopolskich festiwali muzycznych oraz wielu konferencji naukowych.

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi projektami (kliknij tutaj).

Koszt organizacji Zjazdu Absolwentów zależy przede wszystkim od zakresu usług. Oferta ma charakter elastyczny i może być dopasowana do indywidualnych potrzeb absolwentów.

Warunkiem współpracy jest minimalna liczba uczestników wydarzenia, która wynosi 50 osób.

Masz pytania? Skontaktuj się z Biurem Fundacji Absolwentów UMCS!

Fundacja Absolwentów UMCS
ul. Dobrzańskiego 1/1.2
20-262 Lublin
e-mail: biuro@faumcs.pl
tel. (81) 822-85-54

Godziny pracy biura: 8.00 - 16.00

 

Używamy pliki cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies
Akceptuj
x